maandag 14 april 2014

Birthday presents

Afgelopen zaterdagavond vierde ik mijn verjaardag met vrienden. Ik heb superleuke cadeautjes gekregen die ik graag aan jullie wil laten zien. Voor mezelf wist ik geen echt verjaardagscadeau, dus van mijn ouders heb ik gewoon geld gekregen. Ook kreeg ik nog van een kind uit de klas een chocolade-paashaas! Van Michael kreeg ik een balpen van Parker. Echt mooi! Hij schrijft enorm fijn en het is gewoon mooi om zoiets te hebben. Aan Paul vroeg ik Stabilo-pennen. Ik vind ze handig voor het nakijken van de schriften van de kinderen en af en toe mogen ze van mij met een gekleurde pen in hun schrijfschrift schrijven. Van Daphne en Giedo kreeg ik een H&M-giftcard en daar zal ik binnenkort maar eens gebruik van maken, haha. Tot slot nog de cadeautjes van Huy. Hij gebruikte m'n outfitfoto's van een week geleden op een mok. Zó leuk. En ik kreeg ik een mooi armbandje van DKNY. Ik ben met alles even blij, maar dat de avond gezellig was, vond ik veel belangrijker :).

21 opmerkingen:

  1. Leuke cadeau's! Ik weet zelf ook nooit wat ik moet vragen. Maar "verassingcadeau's" zijn vaak toch het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeaus heb je gekregen! X Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een leuke cadeautjes! En die mok is zo origineel en leuk! :D
    Fijn dat je het leuk hebt gehad. Oh ik heb trouwens ook nog steeds een bon van de H&M, die moet ik ook maar eens gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke cadeaus heb je gekregen!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes! Ik vind het idee van de foto's op een mok wel heel leuk bedacht.
    Ik ben benieuwd wat je gaat kopen met de H&M-giftcard.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, en origineel ook die mok!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw dat armbandje is heel erg mooi. Wat een leuke cadeaus. De Stabilo pennen vind ik ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Omg wat leuk dat mok! En mooie armbandje van DKNY :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke cadeautjes! En ook fijn dat je een gezellige avond hebt gehad, dat is natuurlijk het leukste aan jarig zijn :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke cadeaus! Heel persoonlijk ook. Fijn dat je een gezellig avondje hebt gehad! Dat is het aller belangrijkste X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke cadeaus! Die roze ondergrond ziet er heel schattig uit, is dat een kleed of een kussen? :)
    xoxo Mareijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fijne cadeaus! Vooral stabilo stiftjes, die zijn zo duur om zelf te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.